lauantai 30. maaliskuuta 2013

Laatulauantai

Puoli vuotta rajatonta rakkautta takana. Isi kyseli kun sanoin että on meidän puolivuotispäivä että "jatkuuko vielä?" Tuntui hyvältä vastata ilman epäilystäkään että jatkuu.

 Pinned Image
(pinterest.com)


Puolivuotista juhlitaan leffaillalla kera herkkujen: Haribon karkkeja, itsetehtyä tsatsikia ja dipattavana porkkana- ja kurkkutikkuja ja ruissipsejä!





 Jälki-ihmettely:
 Minä, joka oikeastaan en tykkää leffojen katselusta lukuunottamatta animaatioita, olen nähnyt ehkä kaksi jollain tapaa tunnettua, hyväksi lueteltavaa "oikeaa" elokuvaa josta pidin. (Tähän kategoriaan ei siis kuulu mitkään Harry Potterit tai Star Warsit mitkä kaikki ovat nähneet (paitsi minä olen nähnyt vain yhden Star Wars -leffan, enkä ole varmaan menettänyt yhtään mitään.)) Mies tykkää katsoa elokuvia, ja on nähnyt niitä ihan hirveästi, ja ei ollut nähnyt kumpaakaan kahdesta elokuvasta mitä ehdotin. Ja ne ovat oikeastaan ainoita kunnon leffoja mitä minä tiedän, olen nähnyt ja joista pidin. Ihan käsittämätöntä. Minä olen aina se joka on että "ei sano mitään" "en tiiä kuka toi näyttelijä on" "ai mikä leffa? en oo kuullutkaan". Tunsin pientä voitonriemua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti