maanantai 8. huhtikuuta 2013

Työkenkiä mä metsästän!

Ensimmäiset on jo sovitettu. Käytiin eilen Miehen kanssa kaupungilla, ja suurinpiirteen mikään muu kuin Sokos ei ollut auki. Sovitin siellä kuitenkin Merrellin niiin kivan värisiä sandaaleja, mutta eihän ne voineet olla mun jalkaan sopivat, kun jalat on eriparia. Harkitsin jo,et oisin vaivihkaa vaihtanut laatikkoon toisen jalan kengäksi 37 ja toisen 38. Oiskohan myyjä huomannut mitään? Seuraavana pysäkkinä on varmaan sitten Eccon liike, lompakkoni kirkuu jo kauhusta.

Nämä siis ne Merrellit, on nimittäi iha mun väriset! Eikä mun mielestä näyttäny ihan niin perus hoitajasandaaleilta kuin monet, varmaan toi ristiinremmitys teki sen fiiliksen. *Niisk*

En kuitenkaan aio luovuttaa, makso ne kengät ihan mitä tahansa, nyt haluan hyvät ja mun näköiset. Piste.

Tänään alkaa anatatomian ja fysiologian 2. kurssi kevyellä neljän tunnin aloitusluennolla. Vakaa aikomus on tällä kertaa lukea myös kirjaa pitkin kurssia, ettei tulisi samaa elämäntuskaa ennen tenttiä kuin viimeeksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti